En ny början

Hej alla, det här är en ny start och en helt ny Nellie!
Jag var alldeles för mycket på stan förut, jag var bara där, men nu ska jag hålla mej från stan, va på gymmet eller hemma!
Och jag har också börjat på en ny diet som ska hjälpa mej gå ner i vikt och bygga muskler, heheh.. Ska köra stenhårt på det nu ! NU GÄLLER DET HÖRRNI!!
Ska faktiskt till gymmet snart..
Men jag ska göra lite ändringar i bloggen också, nu ska det handla om min träning och vad som är bra att äta osv....
Och även så stylar jag mina kompisar och mammas kompisar ibland, och det kommer jag också skriva om !
Här har ni en bild på min middag, sån består av fett, som jag bygger upp muskler av, och lite kalorier!
Och en bild på en kompis som jag stylade idag, färgade håret på henne, sminkade och fixade hårets volym och lite lockar vid luggen, PUSS



Kommentarer
Elin

Nellie, det är jätte bra att du vill träna o.s.v, men träna för att det är hälsosamt och inte för att gå ned i vikt. Jag förstår inte varför du ska gå ned i vikt, din kropp är jättefin och du behöver verkligen inte gå ned ett hekto.
Var försiktigt och ta inte i för mycket. Du behöver inte gå ned i vikt.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0