Hej jag heter Åke

Hejhej!
Idag har varit en sjukt bra dag i valla med min kära vän Nazze!
Vi åkte hit runt 5 och köpte grillsaker och skulle grilla, och när vi väl fått igång engångsgrillen så börja vi grilla köttet, och vi satt i ett vindskydd så att det inte skulle blåsa massa, och köttet såg helt perfekt ut, sen märkte vi att det rykte under grillen som stod på sittplatsen av trä, så vi flyttade lite på den och märkte att trät börjat brinna ! Så Nazze flyttade mer på grillen och jag stampa på elden så den släcktes.
Såklart så va vi tvungen att flytta på grillen och vi hade plastbestick som vi lyfte med, sen smälte min gaffel så vi tappa grillen så de va bara att slänga bort köttet... Andra köttbitarna vart brända på utsidan och råa på insidan (blä) men sista vart helt perfekt ! Och de va ju en jävla tur det !
Och nu ligger jag i sängen och ska sova, gnatt alla ni, PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0