Gym

Hejhej! Har varit en toppen dag idag !
Är på allmänt bra humör också! Kom precis hem från gymmet, och tror verkligen att det kommer gå bra för mej med träningen osv..
Fast idag fastnade jag i en maskin !=O maskinen nyper åt om benen för att träningen ska ta bättre, men sen när jag skulle ta bort den pinnen, så hade den fastnat!! Jag fick be brorsans tjej att ringa och ge mej råd! Hon sa att jag skulle pressa mej ut, och otroligt nog så lyckades jag... Jag tänker aldrig köra den läskiga maskinen igen... Iallafall inte själv....
Men nu ska jag fixa ansiktsmask sen ska jag in i duschen, pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0