Hej igen!

Tjäna! Inte bloggat på ett bra jävla tag nu.. Det har varit helt stört för varje gång jag gått in på bloggen så har det bara försvunnit.. Jag fattar inte!
Men aa, livet flyter väl på som vanligt, sommarn är på väg, tjocka kläderna försvinner och alla blir på bättre humör! Så det känns ju sjukt skönt..
Hänt lite saker sen jag bloggade senast iallafall. Som sagt, brutit kontakt med en vän sen barnsben, men det är egentligen inget jag tänker så mycket på, för vi har helt olika personligheter och bråkade rätt ofta, för hon tycker inte om den jag är osv.. Så de känns lite skönt att slippa hennes tjat nu och kunna va glad.
Hoppas ingen är besviken på mej för att jag inte bloggat nånting, förlorat lite läsare ser jag iallafall.. Men nu när det funkar ska jag börja blogga igen !
Men idag så får vi ju ledigt några dagar, de känns toppen de! Och nu ikväll ska jag träffa älskling, hihih =')
Hoppas ni alla har det toppen och njuter av finvädret! PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0