Din jävla slyna.

Internet?
När jag hör internet tänker jag på hur många runt mej mår piss varje dag pga idioter, som tycker det är okey att skriva skit bakom datorskärmen.

Jag tycker det är fegt. Om nån vill mej något, så ska dom stå framför mej och säga det.

Och att skriva på Facebook, instagram eller en blogg om hur man mår och hur det är att kämpa sig igenom skiten varje dag, är starkt. Och vet inte hur ni ser på det, men det blir inte bättre för att ni hackar ner på dom.

Jag har varit mobbad, helt krossad inombords. Men jag har jobbat mej uppåt, och nu när jag kan, så försvarar jag mina vänner med mitt LIV.

Så jag säger i takt med många andra, att ni ska sluta trycka ner folk. Alldeles för många har lämnat oss redan.



Kommentarer
Anonym

Sorgligt men sant

2013-07-08 @ 13:01:48
Anonym

Bästa <3

2013-07-08 @ 13:10:49
ollonborre

du skulle aldrig satt ditt liv på spel om det jeller en kompis sluta nu

2013-07-08 @ 14:54:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0