Allergi

Hejhopp, jag vaknade idag och hade jätte mycket små prickar i ansiktet och halsen och de kliar jätte mycket och jag vet inte vad det är !!
Jag tror jag är allergisk mot nånting, men vet inte vad! Det är hemskt!!
Det kliar jätte mycket och jag har försökt tvätta ansiktet, smort in det med nån salva, men det kliar fortfarande!!
Ska tvätta igen....

Och igår tränade jag för första gången med mitt nya gymkort! Gick dit med brorsans tjej och hon visade mej allting och hur man ska använda det osv..... Lite stel idag, men efter skolan nu så ska jag träna, och sen igen ikväll! Känner mej ju jätte sportig!
Men nu ska jag försöka fixa mitt äckliga ansikte, PUSS



Kommentarer
Linda

Du kanske är allergisk mot att träna

2013-03-28 @ 10:09:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0