Inte bloggat

Hejhej!
Inte bloggat på ett tag nu, har försökt men min mobil har vägrat att fungera...
Inte mycket har hänt sen sist jag blogga iallfall.... Gymmar som vanligt, försöker äta bra, men går ju som de går... Men jaja, jag försöker iallfall!


Det har har varit en rätt pissig vecka, men ändå bra. Bröt kontakten med en sjukt nära vän den här veckan, men känner att jag inte har nån energi att bry mej om det, men det är ju bra att veta nu vilka som är äkta och inte.
Och om du av nån anledning skulle läsa det här nu, så kalla mej inte "äcklig slyna" över sms, kom till mej och säg det face to face. Och säg inte att jag "knullar runt och super" heller för det vet du ingenting om, och det rör inte dej heller. Bara för att du är instängd i dej själv och sitter hemma hela tiden, så betyder det inte att jag måste det.
"Du vet bara hur det är att ha ett skitliv" haha jaha, so what ? Det innebär ju uppenbarligen att jag är starkare än dej. Vad fan har du kämpat med? Vad har du uppnått ? Ingenting, för du har varit gömd hela ditt liv. Dra nånstans, du är inte välkommen här.
Du säger alltså att jag är ingen för dej längre, men du är ingen ute i världen. Du har ingen viljestyrka, så dra, du är pinsam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0