Mamma

Jag och mamma bråkar ofta. För ofta faktiskt.
Och ni som säger att ni "hatar" er mamma för att hon är sträng mot er, ni ska fan veta att jag hatar er.
Det är er jävla mamma!! Hon födde er, uppfostrade er, plåstrade alltid om er när ni gjort illa er, köpte leksakerna ni absolut ville ha! Hon lägger för fan ner hela sin själ i sina barn.
Man tycker så jävla synd om sig själv när man bråkar med sin mamma, men det tar precis lika jävla mycket för henne! Och hur många mammor vill höra av sina barn att dom hatar dom ? Inte en jävel.
Jag bråkar ofta med min mamma, fine, men vi löser det alltid oxå.
Och det märks att hon vill hjälpa mej när hon försöker hjälpa mej med läxorna, ringer och frågar vad jag gör eller bara ger mej den största köttbiten när hon gör mat.
Jag älskar min mamma. Och det gör nog ni oxå, så sluta säga att ni inte gör det. Vissa har inte ens en mamma och skulle gör vad som helst för att få tillbaka henne.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0