Woopwoop

Hej hopp, vill bara allmänt säga att jag har världens finaste kille!
Efter min förra kille så ville jag inte ha nåt förhållande längre, för jag trodde att jag bara skulle må dåligt av det. Men nu har jag världens finaste kille och jag är super glad över det.
Jag vet ju att svartsjukan och oron att bli lämnad är kvar, men det är sånt jag vet att jag kommer komma över.
Han är allt för mej nu, min värld och min ögonsten.
Saknar honom när han inte är här, och när jag är med honom så vill jag aldrig att han ska gå. Älskling.
2013/05/12 <3



Kommentarer
Elin

Underbart Nellie :D Är så glad för din skull <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0