Ollonborre

Men hallå!
du som kommenterade att jag inte skulle offra mitt liv för en kompis, du kan köra upp nånting nånstans.

Skulle nån skada en vän till mej, så ja, jag skulle göra allt jag kunde för att ge dom samma smärta.
Jag är liten, jag kan inte göra så mycket, men jo, jag skulle offra ALLT jag har, för att hjälpa en vän.

Men ärligt, skulle inte offra mej för vem som helst, så på det sättet är det ju sant, men för dom jag anser vara värda det, jo, det skulle jag.

Var de nåt mer du ville ?
Klaga inte på min blogg. Gillar du inte, så läs det inte då.
Idjut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0