Tjulululu

Hejhej! Min mobil gick sönder för ett tag sen och under väntan på en ny så har jag inte bloggat nånting..
Har inte haft orken att logga in på datan och blogga..
Men just nu äre så att jag är singel igen.
Det sjukaste var nog att jag inte ens va kär i den förra killen. Jag trodde såklart att jag va det, men när jag märkte att jag var tvungen att ta hand om honom som ett jävla barn för han kunde inte göra nånting själv, så vart jag less.
Det är inte en sån kille jag söker.
Jag vill alltid helst ha äldre killar, för dom som är lika gamla eller ett år äldre än mej är så töntiga.. Antingen är dom töntiga, eller så har dom legat med halva stan, så nej tack.
Så är du en kille som är 96a å uppåt och inte legat med halva stan så hör av dej!

Men ja, just nu ligger jag i sängen och planerar att kliva upp. Ska sedan iväg till valla och sova där=)
Men ni får ha det så bra, PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0