Grekland

Senaste veckan har lilla jag alltså varit i Grekland=)
Tog och åkte till Lefkas med mami och storebror=) det vart så varmt där så man höll ju på dö !
Man låg på stranden, solade 15 minuter sen vart det alldeles för varmt, så då var det bara å kuta ner till vattnet! Till och med stenarna under fötterna brände.
Men nu när man är tillbaka i Östersund så känns det faktiskt lite som att man saknar Grekland.
Jag ska va ärlig, jag va likblek innan jag åkte dit, men nu har jag fått en liten bränna åtminstone. Fast jag satt dock mest på rummet och läste för att det vart för varmt för mej..
Men hoppas ni har finväder och mår bra, PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0