Vadå ligga ner

Men hallå.
Idag vill jag bara klaga lite.

Jag är trött, jag har huvudvärk.
Jag måste hämta ut nya p-piller och jag är singel.

Kan det bli värre ?

Svar ja.
Jag kunde ha blivit misshandlad brutalt varje dag, jag kunde ha problem med droger eller alkohol, jag kunde svälta, jag kunde varit utan familj, eller haft en pojkvän som slår mej.

Men det har jag inte, så jag är ändå glad att jag har det så här bra.

Helt ärligt tror jag att jag förstört lite för mej själv.. Men jag jobbar mej uppåt.
Och jag tar även hand om mina kompisar om det är nåt, för helt ärligt, det finns inget jag älskar mer än mina nära.
Förlåt om jag verkat bitchig och sur senaste tiden, vet inte varför, men ni är fortfarande mitt allt, PUSS



Kommentarer
Elin

Även om det kunde vara värre så är det okej att tycka synd om sig själv ibland, man behöver det. Det är du som lever i ditt liv med dina problem och dina känslor och de är precis lika viktiga som alla andra.

Älskar dig



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0