Förlåt !

Shit, har helt glömt bort att blogga, är så ledsen, förlåt !
Jag gör så mycket nu senaste tiden, speciellt nu över påsk !
Men jag hoppas att ni alla mår bra iallafall och har haft en bra påsk!
Jag har ju börjat räknat kalorier osv, för att kunna gå ner i vikt, för att sen bygga muskler, hoppas det kommer gå bra för mej ! Har gymmat så gott som varje dag nu faktiskt... Gynnade imorse, sen åkte och och hälsade på en älskad vän som är sjuk, puss på dej och hoppas du mår bättre snart !
Imorgon ska jag oxå gymma, sen ska jag va med kompisar, sen mot kvällen kanske jag gymmar igen! Jag tycker faktiskt om att gymma, med så mycket energi som jag har så behövs det verkligen ! Men nu under påsk så får man faktiskt äta lite tjockis mat, och unna sig lite gott !
Men hare bra alla, PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0