Min vikt

Hejhej! Ett inlägg till min kusin! Och er andra såklart! Jag tränar inte för att gå ned i vikt, jag tränar så jag kan bli av med mullet så jag kan bygga riktiga muskler, för jag vill helt enkelt vara vältränad för min egna skull. Vissa tycker att det är äckligt med minsta lilla spår av muskler på tjejer, men det tycker inte jag. Och jag tänker bevisa att man kan ha muskler men ändå vara feminin!
Jag tränar för att må bra, och äter bra för att må bättre, och det är toppen!
Men hoppas ni alla har det bra, förlåt för att jag inte bloggar så mycket, PUSS



Kommentarer
Elin

Så länge du mår bra av det och det inte utvecklas till någon slags besatthet så är det bra <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveistheshit.blogg.se

Nellie,14 år. Jag skriver ofta texter och tänkte börja lägga upp dom här mm. =)

RSS 2.0